A Telenor innovatív pénzügyi szolgáltatást vezet be
A Telenor Magyarország ma bejelentette, hogy ügyfelei december 16-tól olyan pénzügyi szolgáltatást tudnak igénybe venni, amely első lépése a banki szolgáltatások és a fizetés terén várható korszakváltásnak. Az új megoldással az ügyfelek rendkívül kedvező feltételek mellett, gyorsan és kényelmesen használhatnak majd pénzügyi szolgáltatásokat a Telenor MyCard [1] márkás hitelkártya igénylésével, amihez a Telenor biztonságos és egyszerű, hazai fejlesztésű mobil alkalmazása nyújt teljesebb felhasználói élményt.
„Ügyfeleink egyszerű, biztonságos és kényelmes megoldásokat keresnek, és ez alól a személyes pénzügyek sem jelentenek kivételt. Az általunk nyújtott új szolgáltatással a lehető legkényelmesebbé és legegyszerűbbé tesszük a személyes pénzügyek intézését és páratlan ügyfélélményt szeretnénk nyújtani ezen a területen. Nagyon büszke vagyok arra, hogy működésünk 20. évfordulóját új szolgáltatásunk bejelentésével ünnepelhetjük, amely kitűnő példa arra, hogyan javítja a mobilkommunikáció az életminőséget, és miként alakít egy hagyományos szolgáltatást kiváló minőségű, innovatív és egyedülálló megoldássá" – mutatta be az új szolgáltatást Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
„A Telenor által közvetített pénzügyi szolgáltatás új szemléletet testesít meg a személyes pénzügyek terén. Az okostelefonnal és Hipernettel rendelkező ügyfeleinknek szánt szolgáltatás egy hitelkártya és egy mobil alkalmazás, valamint különféle kedvezmények és előnyök rendkívül vonzó kombinációjára épül. Digitális szolgáltatásainkhoz hasonlóan ezt a koncepciót is helyben, ügyfeleink igényei és elvárásai alapján dolgoztuk ki. Legyen szó tehát felhő alapú megoldásról, zenéről, TV-ről vagy személyes pénzügyekről – ügyfeleink bármelyiket igénybe vehetik egy mobiltelefon, a Hipernet és a Telenor megfelelő digitális szolgáltatása segítségével" – mutatott rá Takács Zoltán, a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
A szolgáltatás kizárólagos pénzügyi szolgáltató partnere a Budapest Bank Zrt.
„Közös célunk olyan innovatív szolgáltatások létrehozása, amelyek alapjaiban változtatják meg azt, amit ma a napi pénzügyek intézéséről gondolunk. A mobil készülékek egyre jelentősebb szerepet töltenek be életünkben, évekkel ezelőtt még elképzelhetetlen új technikai lehetőségek nyílnak, és ez lépéskényszerbe hozza a bankszektort is. Azáltal, hogy a Budapest Bank a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere ebben a kezdeményezésben, lehetővé válik, hogy a változások számunkra ne kényszert, hanem lehetőséget jelentsenek, és ne csak kövessük a mobil bankolás trendjeit, hanem mi diktáljuk azokat" - hangsúlyozta Zolnai György, a Budapest Bank elnök-vezérigazgatója.
Telenor MyCard – a szolgáltatás gerince
Az új szolgáltatás hátterét a MyCard a Telenor márkájával kibocsátott hitelkártya biztosítja:
- 1,5%-os készpénz-visszatérítés minden vásárlás után, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek a hitelkeretükből elköltött összeg 1,5%-át visszakapják [2];
- mindössze 550 forintos havidíj, amely meghatározott kártyahasználat esetén nem kerül felszámításra [3];
- az első 3 hónapban 0%-os éves kamat, ami azt jelenti, hogy ez idő alatt az ügyfeleknek nem kell számolniuk kamattal [4],
- akár 53 napos kamatmentes periódus [5].
Telenor MyWallet – a szolgáltatás lelke
A MyCard rendkívül kedvező ajánlat, de az igazán forradalmi változás a MyWallet, egy valóban XXI. századi pénzügyi támogató megoldás. A MyWallet, amely egy alkalmazásban egyesíti a Telenor mobilfizetési szolgáltatásait, jelenleg Androidon, és hamarosan iOS operációs rendszeren is elérhető lesz, folyamatosan bővülő funkciókkal. A cél olyan alkalmazás létrehozása, amely teljes körűen testre szabható, ahol a felhasználó kiválaszthatja, hogy mely funkciókat kívánja használni. Az ügyfelek regisztrálhatják az aktivált MyCard hitelkártyájukat az alkalmazásban, amely ezt követően több banki funkciót is kínál, pl. lehetővé teszi a MyCard tranzakciós adatainak ellenőrzését, POS és ATM tranzakciós limitek beállítását, valamint az adott napon még felhasználható összeg megtekintését.
A biztonságos fizetés érdekében a MyWallet a MasterCard standard globális digitális fizetési megoldását, a MasterPass-t is támogatja a közeljövőben. Ez a megoldás kényelmes, egyszerű, gyors és biztonságos fizetést tesz lehetővé a MasterPass szabványoknak megfelelő online áruházakban. E jellemzőkön kívül a MyWallet hamarosan számlafizetésre is használható lesz és a Telenor kártyás ügyfelei egyenlegüket is feltölthetik az alkalmazás segítségével.
A MyWallet nemcsak a MyCard hitelkártya-tulajdonosok, hanem minden Telenor ügyfél számára ingyenesen letölthető.
Különleges előnyök a Telenor ügyfeleinek
A MyCard bárki számára elérhető, de a Telenor ügyfeleinek különleges előnyöket biztosít:
- készpénz-visszatérítés: az ügyfelek 1,5%-os készpénz-visszatérítést kapnak a Telenor MyCardon keresztül lebonyolított számlafizetéseik és kártyás egyenlegfeltöltések összegéből2;
- Hipernet-árengedmény: a 2 éves hűségidőt vállaló, meglévő számlás előfizető ügyfelek, akik MyCard-ot igényelnek, díjmentesen LTE WiFi‑routert és 30% kedvezményt kapnak a Hipernet Medium internet előfizetés havidíjából. A feltöltőkártyás ügyfelek pedig táblagép vásárlása esetén díjmentesen jogosultak a Hipernet Praktikum kezdőcsomagra;
- okostelefon-vásárlás: A 1,5%-os készpénz-visszatérítésnek köszönhetően a Telenor ügyfelei – mobiltelefon részletre történő vásárlása esetén – a hitelkártyaszámlán elérhető visszatérítés mértékével is csökkenthetik havi törlesztő részleteiket, így aktív használat esetén az ügyfél a havi részletekből spórolhat meg jelentős összeget. Ha például egy ügyfél havonta 100 ezer forintot költ MyCard hitelkártyájával (pl. közüzemi díjak fizetésére, hiteltörlesztésre, üzemanyagra, élelmiszerre, mozi-/színházjegyre, múzeumbelépőre, a Telenor vagy más szolgáltatók számláinak rendezésére), 1500 forint készpénz visszatérítésre jogosult, ami nagyjából megfelel egy közép-kategóriás okostelefon havi törlesztő részletének;
- részletfizetés feltöltőkártyás ügyfeleknek: Magyarországon először a Telenor kínál készülék-részletfizetési lehetőséget MyCard hitelkártyával rendelkező feltöltőkártyás ügyfeleinek.
Az év végéig a Telenor öt üzletében igénybe vehető szolgáltatás elérhetőségét jövőre más üzletekre is kiterjesztjük.
További információ: www.telenor.hu/mycard
[1] THM: 40,8%
Az itt közétett teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális - nem kedvezményes - feltételek és a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. Az egyedi THM mértéke az Ön jóváhagyott hitelkeret összegének, és a hitelkártya konstrukció díjainak függvénye. A hitelkártya készpénzfelvételre való használata a fenti értéknél magasabb THM-t eredményez.
A Telenor MyCard hitelkártya kibocsátója és a MyWallet-en keresztül elérhető Budapest Mobil Applikáció® szolgáltatás nyújtója a Budapest Bank Zrt. (1138 Budapest, Váci út 193.) A Telenor Magyarország Zrt. (cím: 2045 Törökbálint, Pannon út 1.) a Budapest Bank Zrt. pénzügyi közvetítője. A bank a Telenor MyCardot a mindenkori hitelbírálati feltételei alapján nyújtja. A Kártyaigénylés feltételeit a mindenkor hatályos Hitelkártya hirdetmény tartalmazza. Ez a hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A Budapest Bank önként csatlakozott és alávetette magát a lakossági hitelfelvevőkkel szembeni tisztességes magatartásáról szóló Magatartási Kódex rendelkezéseinek, amely megtekinthető a www.budapestbank.hu-n.
[2] Minden belföldön és külföldön végrehajtott vásárlás, csoportos beszedési megbízás esetén az elköltött összeg 1,5%-nak egészértékét, havi maximum 15 000 Ft-ot ad kedvezményként a Bank. A Telenor MyCard vásárlási kedvezmény visszatérítése havonta egyszer, egy összegben, legkésőbb a vásárlási tranzakciók és csoportos beszedési megbízások könyvelési dátuma utáni naptári hónap 10-én történik meg a hitelszámládon.
[3] Az alkalmazott havi számlavezetési díj terhelési módszere: minden új hitelkártya igénylés esetén a havi számlavezetési díj 0 Ft. Azon ügyfelek esetében, akiknél a kártyaigénylés jóváhagyásának napján és helyszínén „Első vásárlási tranzakció" került végrehajtásra, a hitelkártyával végzett „Első vásárlási tranzakció" napjától illetve annak évfordulójától számítva, egyéb esetben a hitelkártya aktiválástól illetve annak évfordulójától számított harmadik teljes naptári hónap utolsó napján, az ügyfél rendelkezésére álló hitelkeret kihasználtsága eléri a 70%-ot, a havi számlavezetési díj továbbra is 0 Ft. Abban az esetben azonban, ha a kihasználtság nem éri el a hitelkeret 70%-át, a hatályos hirdetmény szerinti számlavezetési díj kerül havonta beterhelésre a hitelkeret kihasználtság-vizsgálat időpontját követő hónap végétől kezdődően, 12 hónapon keresztül. A hitelkeret-kihasználtság vizsgálata az ügyfél teljes tartozására (beterhelt kamatok, díjak és egyéb költségek) terjed ki, és az 12 havonta ismétlődik.
[4] 2014.12.16 – ától visszavonásig: minden igényelt és jóváhagyott Telenor Mycard esetében, a havi vásárlási és készpénzfelvételi kamat a kibocsátást követő 3 teljes naptári hónapban végzett tranzakciókra 0%. Minden más díjtétel (számlavezetési díj, készpénzfelvételi díj, késedelemi díj, a kibocsátást követő 3 teljes naptári hónap után végrehajtott vásárlási tranzakciók kamatmentes periódusa, kamata stb.) és egyéb szerződéses feltétel megegyezik a nem akciós Telenor Mycarddal. A kibocsátást követő 4. teljes naptári hónap első napjától végrehajtott vásárlási tranzakciók kamata, készpénzfelvétel kamata, valamint az egyéb díjak és szerződési feltételek, megegyeznek a nem akciós Telenor Mycarddal. A kártya kibocsátásának dátuma megegyezik a szerződésen a Bank aláírásának dátumával.
[5] A kamatmentesség csak vásárlási tranzakciókra és csoportos beszedési megbízásokra vonatkozik, amennyiben teljes tartozás (beleértve a Hitelkártya kamatait, díjait stb.) visszafizetésre kerül esedékességkor. Az 53 napos kamatmentesség arra a vásárlási tranzakció(k)ra vonatkozik, amelye(ke)t az elszámolási időszak első napján (hónap első napja) hajtasz végre, amennyiben az elszámolási hónap 30 nap hosszú. Ettől kezdve az 53 napos periódus minden egyes további napon 1 nappal csökken. Készpénzfelvétel, illetve részletfizetés során a hitelszámlát a költések napjától számított hitelkamat terheli.
Reprezentatív példa: Hitelkamat mértéke és típusa: évi 35,04%, hitel teljes összege: 375 000 Ft, hitel futamideje: 12 hónap, hitel teljes díja: 75 858 Ft, a törlesztőrészletek összege 37 572 Ft, fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 450 858 Ft. Teljes hiteldíj mutató: 40,8%