A legunalmasabb (és legrosszabb) anti-Apple kampány

RIM

Bizonyára már csak kevesen emlékeznek az évtized egyik legszánalmasabb és legaljább marketing húzására, amikor a RIM megpróbálta meglovagolni a Samsung-féle, Apple-felhasználókat gúnyoló hadjáratot. Érdekes módon, amikor finoman szólva leminősítették a megmozdulást, hallgattak, mint a sír - egészen máig. Ennél a cégnél nem tudom, hogy majom hozzák-e a döntéseket, de lehet, hogy ki kéne próbálniuk ezt az opciót is: igen, a RIM áll a Wake Up! kampány mögött, és igen, annak ellenére hogy végtelenül szánalmas és gagyi, felvállalták, és folytatják!

Ennek örömére indítottak is egy weboldalt, ahol már fut egy reklám, ami megmagyarázza, hogy mit is az üzlet, az üzleti élet ma - vagy valami hasonlót, ugyanis olyan unalmas, hogy a parkban hangoskodó fűnyíróban több élvezetet találok jelen pillanatban. Ja, és ezúttal videóra sem futotta - elég nagy szarban lehet a költségvetésük.

De nézzük, miről is szól a reklám: oké, az üzleti élet megváltozott, bla-bla, élj a lehetőséggel, bla-bla... Esküszöm, mint valami rossz életviteli tanácsadás. Még a műzlisdobozomon is nagyobb bölcsességeket találtam hirtelen.

Ó, és valami kis Apple-intrika is? Ja nem, még egy nyüves szóviccre sem tellett. Meh...

De! Ha készen állsz, hogy ne ússz tovább a tömeggel, akkor itt az idő! Ébredj fel és légy bátor (Wake up! Be bold!)! És hogy mi az, amiért neked, nekem, vagy bárkinek a BlackBerry-t kéne választania, mert mi gondolkodunk és felismerjük a lehetőséget?

Na kérem, ez az, ami nem derül ki. Semmi. Nuku. Nyista. Az, hogy mi az, amivel a RIM készen áll, hogy leigázza az Apple-t, arról egy büdös szó nem esik. Bár ennek prózai oka, hogy nincs is semmi a kezükben, de ezt mégis ciki lenne beismerni. Vagy lehet, hogy nem hagyják majd aludni az Apple Store dolgozóit, akik így nem tudnak majd bemenni és eladni. A fene se tudja...