A HUAWEI P9 lett az idei év legjobb fogyasztói okostelefonja
A Huawei, a világ egyik vezető információs és kommunikációs technológiai szállítója nyerte az EISA (European Imaging and Sound Association) „European Consumer Smartphone 2016–2017” (Legjobb európai fogyasztói okostelefon 2016–2017) díját a Huawei P9-cel, a vállalat legújabb csúcskategóriás készülékével. Ez a negyedik egymást követő év, amikor az EISA a Huaweit díjazza ebben a kategóriában.
A Huawei P9 az első olyan okostelefon, melyet az ikonikus Leica Camera AG-vel közösen alkottak meg, ezzel újraértelmezve az okostelefonos fényképezést. A P9 dupla lencsés kamerájával az okostelefonos fényképezés új szintre emelkedik, miután a készülék páratlan tisztaságú, gazdag és eredeti képek készítését teszi lehetővé mind élénk, mind lenyűgöző fekete és fehér színekben.
Az European Consumer Smartphone 2016-17 (Legjobb európai fogyasztói okostelefon 2016–2017) díj átadásakor az EISA zsűrije kiemelte:
“Fontos dolgokat jól megragadni néha nem egyszerű, de a Huawei P9 pontosan ezt teszi. 5,2”-es IPS-NEO LCD Full HD-felbontású kijelzőjével, nyolcmagos HiSilicon Kirin 955 SoC-vel és Emotion UI 4.1-es Android OS 6.0 rendszerével. De ez még nem minden. A Huawei történelmet írt azáltal, hogy gyártóként elsőként tette elérhetővé a Leica fényképezési módszereit mobil eszközök számára. A dupla lencsés kamera több fényt fog be, és tisztább képet biztosít fényképek és videók számára. A 3000 mA kapacitású akkumulátor biztosítja, hogy két töltés között minden értékes pillanatot meg lehessen örökíteni. Az unibody dizájn gyémántvágású széleivel, lekerekített sarkaival, valamint a 2.5D-s üveg pedig egyszerre praktikussá és gyönyörűvé teszik a P9-et.
“Megtiszteltetés, hogy immár negyedik éve minket jutalmaz az EISA ezzel a díjjal. Az elismerés igazolja a Huawei elkötelezettségét a felhasználók számára friss élményeket biztosító újítások iránt. A P9 EISA bírák által is méltatott kitűnő formatervezése átfogó fejlesztés és a világ vezető ipari mérnökei minden részletre kiterjedő munkájának az eredménye, akiknek állhatatos erőfeszítései lenyűgöző megjelenést eredményeztek” - fogalmazott Glory Zhang, a Huawei fogyasztói üzletágának marketingigazgatója.
A P9 és a P9 Plus globális kiszállításai 2016. júliusban elérték a 4,5 milliós darabszámot, és Európa több országában, például Franciaországban, Finnországban és Angliában is erős eladásokat mértek. A készülékek Magyarországon előrhetők a szolgáltatóknál és a kiskereskedelmi partnereknél is 3 év teljes körű gyártói garanciával, 3 hónap kijelző garanciával és 3 hónap készülék garanciával.