A Cisco három területen is Vezető pozíciót tölt be a Gartner legfrissebb Magic Quadrant jelentéseiben
A Gartner három területen is vezetőként nevezte meg a Cisco-t az együttműködési megoldásokkal kapcsolatos Magic Quadrant jelentéseiben. Ezekben két koordináta mentén értékelik a vállalatokat: az egyik a technológiai vízió – azaz a piac megértése, a marketing-, eladási-, termék-, iparági- és földrajzi stratégiák, a vállalati modell, valamint az innováció; a másik pedig a megvalósítás képessége.
- Egységesített kommunikáció (Unified Communications): a Cisco tizenegyedik éve tölt be vezető szerepet ebben a szegmensben.
- Ügyfélszolgálati infrastruktúra (Contact Center Infrastructure): a Gartner jelentése szerint a Cisco hetedik éve van vezető pozícióban ebben a kategóriában.
- Megbeszélésekhez kapcsolódó megoldások (Meeting Solutions): ebben a szegmensben a Cisco a jelentés bevezetése óta a vezető vállalatok között szerepel, illetve második éve tölt be vezető pozíciót.
A Cisco együttműködési megoldásaról:
- A Fortune 500 vállalatok több mint 95 százaléka használ Cisco együttműködési megoldásokat.
- A felhasználók havonta 6 milliárd percet töltenek megbeszéléssel a Cisco Webex® platformon.
- A Cisco nemrégiben jelentette be a Google Cloud platformhoz kapcsolódó új megoldásait, amelyek ötvözik a Google ügyfélszolgálati és mesterséges intelligencia (AI) szolgáltatásait a Cisco Customer Journey platformjával. A Cisco ügyfélszolgálati szoftverét több millióan használják világszerte, így a Google adatelemző és AI megoldásaival történő integráció révén hatékonyabbá tehető az ügyfélszolgálatok munkája.