204 millió forintot spóroltak a vásárlók az első hazai Black Friday-en!
Az Amerikai Egyesült Államokban már hagyományos Black Friday csak a kereskedők számára fekete péntek, a vásárlók óriási kedvezményekkel vásárolhatnak ezen a napon számtalan üzletben.
Hazánkban először az Extreme Digital hirdette meg a napot, amikor 24 óra alatt 20-30, de akár 70%-os leértékelések várták a vásárlókat a webáruházban, az online vásárlás előnyeire hívva fel a figyelmet a karácsonyi készülődés közben.
November 21-én, pénteken a hatalmas kedvezmények 600 000 látogatót vonzottak az Extreme Digital oldalára, az egész hétvégén pedig közel 1 000 000-an keresték fel a webshopot és az üzleteket. Ők összesen 30 000 akciós terméket vásároltak 700 millió forint értékben, a beérkezett 17 000 rendelésen így 204 millió forintot spóroltak a felhasználók.
„Számunkra is tanulságos volt, hogy milyen sok embert vonzott hozzánk a Black Friday. Ennek kapcsán két döntést hoztunk: 2015 áprilisában egyetlen napig hasonlóan magas kedvezményeket fogunk nyújtani ügyfeleinknek, illetve olyan informatikai fejlesztésekbe kezdünk, amelyek garantálják, hogy legközelebb egyetlen potenciális vásárló se szoruljon ki a weboldalról‟ – mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője.
A legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok és a táblagépek, illetve azok kiegészítői voltak, de a top 10 termékkategóriába a kis háztartási gépek, a TV-k, a játékkonzolok és a szépségápolási termékek is bekerültek. Az egyik legkapósabb terméknek az Xbox játékkonzol bizonyult, amelyből mindössze másfél óra alatt fogyott el az 500 darabos készlet.
„A Black Friday sikere minden előzetes elképzelésünket és várakozásunkat felülmúlta nemcsak a bevétel és a látogatók, hanem az új rétegek megszólítása szempontjából is. Csütörtökön és pénteken összesen több mint tízezer új felhasználó regisztrált nálunk, akiknek mintegy 60%-a vásárolt is. Annak pedig külön örülök, hogy az első magyarországi Black Friday hagyományteremtőnek bizonyult, hiszen a bejelentésünket követő másfél hétben számtalan kis és nagykereskedő követte az Extreme Digital példáját, és hirdetett hasonló kedvezményeket weboldalán vagy boltjában." – tette hozzá Várkonyi Balázs.