A Microsoft új reklámja: barkácsolós invázió az otthonunkba?
Nehéz pontosan megfogalmazni azt, hogy mi a Microsft reklámoknak azon sajátsága, mely egyedivé és felismerhetővé teszi az óriás vállalat terméknépszerűsítési stratégiáit. Ezt azonban nem feltétlenül pozitív értelmében kell, hogy leszögezzük. Összességében elmondható, hogy a Microsoft törekszik arra, hogy minden reklámja mögött alaposan kiagyalt mese legyen, a főszerepet pedig valamilyen erőltetetten überátlagos “valódi személyre” bízzák, így gyakorlatilag vadászni kell a nézhető darabokat.
Ilyen, az átlagnál valamivel jobb műsorszám lett a redmondiak új reklámja is. A dolog lényege most sem más, mint egyébként: vedd meg ezt a PC-t! Hasonlóképp a cég sem tűnik fel másképp, mint szokott, marad a “különc, züllött nagybácsi” imázsa, hogy a The Next Web újságírójának szavaival éljek. Ezúttal pedig a az esemény szerint átlagos asszonyság otthonában egy teljes Windows Store épül fel, hogy kiderüljön, mi is kell Julie-nak. A választás végül egy mindenes érintőképernyős darabra esik az eddigi klasszikus PC helyett, melyről tulaja azt hitte, hogy számára a potenciális legjobb.
Egy kicsit persze csöpögős. Ám ahhoz épp elég fürgén fél percben le is zárul a történet, hogy a nézőközönség türelme ne fogyjon el végképp. Az korántsem valószínű, hogy nagy népszerűségre tenne éppen ezáltal szert a választott termék, ám annyi bizonyos, hogy az átlagembernek valóban megmutatja, hogy nem az iMac az egyetlen “all-in-one” a piacon.
Vessünk egy pillantást a reklámra:
A sztorit a nagyközönség figyelmébe ajánló GeekWire szerint egyébként a hölgyemény végül egy 610z Series-t választ a HP-től.