Neves employer branding elismerésben részesült a Vodafone
A hazai fesztiválok közül elsőként kezd jegyet árulni a Fishing on OrfűEzüst fokozatú minősítést kapott a Magyar PR Szövetség Employer Branding Award versenyén a Vodafone Magyarország. A szolgáltató Tech Comms Employer Branding kampányával nevezett, amelyet a Vodafone márka technológiai arcának kihangsúlyozása hívott életre. A vállalat célja egyrészt, hogy bemutassa a technológiai szektor szakemberei számára a Vodafone-nál elérhető karrierlehetőségeket, munkaköröket és pozíciókat, másrészt, hogy növelje a technológia területen dolgozó közel 600 kolléga elköteleződését. A kampány rendkívül látványos eredménnyel zárult: a kampány ideje alatt és azt követően 36%-kal nőtt a Vodafone Magyarország technológiai területére jelentkezők száma.
Idén hatodik alkalommal hirdette meg a Magyar PR Szövetség az Employer Branding Awardot, amelyet a szervezők azzal a céllal hirdettek meg, hogy bemutassák és díjazzák a példaértékű hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat. Az Employer Branding Award díjazottjait június 30-án hirdették ki, ahol a Vodafone Magyarország neves elismerésben részesült, mint technológiai munkáltató: a vállalat Tech Comms Employer Branding kampánya ezüst minősítést kapott. Az elismerés nem meglepő, hiszen a Vodafone Magyarország kampánya egészen elképesztő eredményekkel büszkélkedhet: a 3 milliós elérés mellett, közel 6000 látogatót vonzott be az újonnan létrehozott technológia karrier oldalára, mindennek pedig kézzel fogható eredménye is lett, hiszen 36%-kal nőtt a technológiai területre jelentkezők száma.
„Célunk, hogy technológiai kommunikációs vállalattá váljunk. Szeretnénk meghatározni a technológia jövőjét, kihasználni az 5G-ben, az AI-ban és a Quantum Technológiában rejlő üzleti lehetőségeket, melyek hasznosak lehetnek az emberiség számára – ehhez azonban folyamatosan az élen kell járnunk a legújabb technológiák kísérletezésben és azok felhasználásában. Öt éven belül olyan vállalattá szeretnénk válni, amely szoftvereket, algoritmusokat és platformokat épít a legjobb gigabites hálózaton – mindezt természetesen a legkiválóbb szakemberekkel” – mondta Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR Vezérigazgató-helyettese.
A HR szakember kiemelte, nem csupán jövőidőben gondolkodnak, tesznek is azért, hogy a Vodafone márka technológiai munkáltatói pozícióját erősítsék. A technológiai csapatban indított Fit for Future program keretein belül az elmúlt 18 hónapban a teljes csapat 70%-a (422 kolléga) vett részt valamilyen oktatáson, mely a vállalat technológiai stratégiájához köthető. A kollégák összesen több, mint 1500 kurzust végeztek el, amely több mint 2000 óra tanulásra szánt időt jelent.