Ismét elérhető az ügyintézés és az értékesítés a Vodafone-nál
A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek. Az átállásnak köszönhetően a Vodafone ügyfelei a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.
Ahogyan arról a Vodafone Magyarország előzetesen számos kommunikációs csatornán tájékoztatta előfizetőit, július 11-16. között a szolgáltatónál a hatékonyabb ügyfélkiszolgálást célzó informatikai átállás zajlott, ez idő alatt bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Az átállás az említett időszakban sikeresen megtörtént, a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett már a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is – a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen és a MyVodafone applikációban egyaránt – az ügyfelek immár minden ügyintézési és értékesítési szolgáltatást elérnek. Az átállás gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált.
A Vodafone ezúton is köszöni az ügyfelek megértését és türelmét.