A LogMeIn brandet vált: a neve mostantól GoTo
A távmunka-technológia elismert piacvezetőjének számító LogMeIn, Inc. ma bejelentette, hogy nevét GoTo-ra változtatta, ezzel is kifejezésre juttatva elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye. A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, mely nem más, mint az egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás. Ezeket a termékeket egy integrált applikáció, adminisztrációs rendszer és konvergens felhasználói élmény kapcsolja össze. A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, melynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.
A lépésre a vállalat 800 000 ügyfelétől, a meetingekbe, online kurzusokba és webinarokba bekapcsolódó több mint egymilliárd résztvevőtől és a GoTo távoli hozzáférést és támogatást biztosító eszközein létrejött félmilliárd kapcsolatból származó visszajelzések alapján került sor. Az érintettek életét és vállalkozását örökre megváltoztatta a járvány, és a GoTo mindent elkövet annak érdekében, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok (KKV-k) körébe tartozó ügyfelei számára lehetővé tegye, hogy rugalmasmunka-eszközei segítségével egyszerűen és könnyedén végezhessék el feladataikat, és ehhez ne kelljen jelentős költségekbe verniük magukat. Új partnerprogramjával és a küszöbön álló, globális terjeszkedéssel karöltve ez a brandváltás a cég meggyőző növekedésére, 99,9%-os rendelkezésre állására és a zéró bizalom területén szerzett átfogó tapasztalatára épít.
„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. „A GoTo és cégünk új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseinket és a KKV-k iránti elkötelezettségünket. Pontosan tisztában vagyunk az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkezünk azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, melynek segítségével megoldhatjuk ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatjuk az ügyfeleink dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.”
Új, egységesített informatikai eszközportfólió
A GoTo beindítása több egy egyszerű brandváltásnál, mivel a vállalat egyúttal bejelentett egy új applikációt is, mely egy felületen vonja össze a GoTo Resolve nevű új, támogatási és kommunikációs funkciókat egyesítő zászlóshajó alkalmazást és a szintén új és szintén zászlóshajónak számító, egységesített kommunikációt lehetővé tevő GoTo Connect alkalmazást. Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével e két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.
Egyetlen alkalmazásban egyesülnek a támogatási és a kommunikációs funkciók:
- Összevont, modern és intuitív admin-élmény mind a GoTo Connect, mind a GoTo Resolve számára
- A támogatási és a kommunikációs funkciók integrálásának lehetősége, például:
- Ticketing- és helpdesk-feladatok a GoTo Connectben
- Telefonos hozzáférés biztosítása a GoTo Resolve konzolnak
- Automatikus hívási jegyzetek hozzáadása a támogatási ticketekhez.
- Ez az új, intergált termék leegyszerűsíti a KKV-k IT-menedzsmentjével és támogatásával kapcsolatos feladatokat, egy fedél alatt összesíti a GoTo világelső távoli hozzáférési, menedzselési és támogatási funkcióit egy vadonatúj, párbeszéd-alapú ticketing- és támogatási eszköztárral
- A piacon elsőként megjelenő, a zéró bizalom elvén működő biztonsági architektúra megvédi a végpontokat a kibertámadásoktól és az ellátási láncot érintő sebezhetőségek által jelentett kockázatoktól. A GoTo Resolve zéró bizalom elvén alapuló hozzáférés-ellenőrző eszközei a „sose bízz, mindig ellenőrizz” mottót alkalmazzák minden kritikus tevékenységre, például a távoli hozzáférésre és az automatizált műveletekre, és mindig, mindenkitől, mindenhez második, ellenőrzött azonosítást követelnek meg
- A GoTo Resolve egy nem napok, hanem mindössze néhány perc alatt üzembe helyezhető, prémium szolgáltatás. Zéró költségvonzatú opciójának köszönhetően bármilyen méretű vállalkozás számára elérhetővé teszi a zéró bizalom elvén alapuló technológiát.
- Teljesen új egységesített kommunikáció mint szolgáltatás (UCaaS-) élmény, mely új, biztonságos és integrált applikációban vonja össze a GoTo közösmunka-megoldásait
- Minden ügyfelünk számára hozzáférhető, és ma már felhőalapú telefonálást, meetingeket, üzenetküldést, képzést és contact center funkciókat is kínál. További szolgáltatásai és funkció közül a multi-channel portfóliójuk keretében ügyfelekkel személyes kapcsolatot tartó teamek számára hatékonyabb kommunikációt lehetővé tevő, mély Facebok-integrációt, a weboldalra látogatókkal folytatott interakciót közvetlenül Chat-várólistákba szűrő WebChat widgeteket és a jövőben várható további lehetőségeket érdemes kiemelni
- A GoTo Connect egyszerűen használható Phone, Meeting és Messaging megoldása immár a KKV-k számára kidolgozott, felhőalapú contact center mint szolgáltatás (CCaas) funkciókat is magában foglal, és rugalmasságának köszönhetően a piacon rekordnak számító, egy napnál is rövidebb telepítést tesz lehetővé.
„A GoTo egységesített és leegyszerűsített portfóliója pontosan összhangban van azzal, ahogyan a KKV-k a legszívesebben vásárolják és használják a cég termékeit. A Frost & Sullivan által elvégzett közvélemény-kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a KKV-j jellemzően az integrált, könnyen használható és menedzselhető megoldásokat részesítik előnyben” – mondta Elka Popova, a Frost & Sullivan távmunkával foglalkozó alelnöke. „Az, hogy a cég felveszi a már népszerű GoTo brandet, még hatékonyabbá teszi portfóliójának pozícionálását a kommunkációs, közösmunka- és IT-megoldásaikat modernizálni szándékozó, különböző méretű vállalatok szemében”.
„Az elmúlt két év során vállalatunk számára a működés záloga volt, hogy dolgozóink a teljes mértékben távolról történő munkavégzés ellenére folyamatosan kapcsolatot tudjanak tartani egymással” – mondta Chris Vadala, a USA Volleyball tagsági szolgáltatásokat nyújtó részlegének vezetője. „Nagyrészt a GoTo által rendelkezésünkre bocsátott technológiának köszönhetően mindvégig képesek voltunk erre. A GoTo Connect révén munkatársaink földrajzi helyüktől függetlenül mindig, bárkivel kapcsolatban lehetnek és sikerrel végezhetik közös feladataikat.”
Új partnerhálózat
- Bemutatkozik az új GoTo Partner Network, melynek célja, hogy újabb ügyfélszerzési és jövedelemnövelési lehetőségeket biztosítson a cég egyre gyarapodó partnereiből álló ökoszisztéma számára
- Az egyre bővülő, globális célpiacra való tekintettel a meglévő és az új partnerek ezentúl a marketing területén eszközölt új beruházások, az új integrációk és a különböző partnertípusoknak (menedzselt szolgáltatásnyújtók (MSP-k), viszonteladók és forgalmazók) nyújtott támogatás előnyeit is élvezhetik
- A program részét képezi egy szintekre tagolt, formalizált modell is, melyben az egyes szintekhez meghatározott, teljesítménytől függő előnyök kapcsolódnak, ami további jövedelemszerzést tesz lehetővé a távoli támogatáshoz, az endpoint-menedzsmenthez és a KKV-knek kínált UCaas és CCaaS-termékekhez kapcsolódóan.
További részletekért, és ha szeretné megtudni, melyek a dolgozók és ügyfelek támogatásának legmodernebb módszerei, látogasson el a www.goto.com webhelyre.